Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO (temat: Zarządzanie stresem w organizacji, zarządzanie w sytuacjach konfliktowych, wystąpienia publiczne".

W dniach 2 i 16 marca 2013 r. odbyły się: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Temat szkoleń brzmiał: "Zarządzanie stresem w organizacji, zarządzanie w sytuacjach konfliktowych, wystąpienia publiczne".  W szkoleniach uczestniczyli pracownicy Urzędu Miejskiego w Leśnicy.

 

Zapraszamy na fotorelację:

2 marzec 2013 r. - Hotel Zajazd w Krapkowicach:

 

 

16 marzec 2013 r. - Centrum Kultury i Nauki w Kamieniu Śląskim:

 

 

Kalendarz wydarzeń
Dziś jest
21
października
Imieniny
Celiny, Hilarego, Janusza
Szukaj na stronie
Statystyki odwiedzin
Wizyt ogółem: 430909
W tym miesiącu: 4240
Wizyt dzisiaj: 99