Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO (temat: "Negocjacje z trudnym klientem"

W dniach 13 i 14 kwietnia 2013 r. odbyły się: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Temat szkoleń brzmiał: "Negocjacje z trudnym klientem".  W szkoleniach uczestniczyli pracownicy Urzędu Miejskiego w Leśnicy.

 

Zapraszamy na fotorelację:

13 i 14 kwiecień 2013 r. - Gospoda pod Złotą Koroną w Opolu:

 

 

Kalendarz wydarzeń
Dziś jest
25
sierpnia
Imieniny
Belii, Ludwika, Luizy
Szukaj na stronie
Statystyki odwiedzin
Wizyt ogółem: 417979
W tym miesiącu: 8464
Wizyt dzisiaj: 116