Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO (temat: "Negocjacje z trudnym klientem"

W dniach 13 i 14 kwietnia 2013 r. odbyły się: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Temat szkoleń brzmiał: "Negocjacje z trudnym klientem".  W szkoleniach uczestniczyli pracownicy Urzędu Miejskiego w Leśnicy.

 

Zapraszamy na fotorelację:

13 i 14 kwiecień 2013 r. - Gospoda pod Złotą Koroną w Opolu:

 

 

Kalendarz wydarzeń
Dziś jest
21
października
Imieniny
Celiny, Hilarego, Janusza
Szukaj na stronie
Statystyki odwiedzin
Wizyt ogółem: 430905
W tym miesiącu: 4236
Wizyt dzisiaj: 95