Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO (temat: "Słuchanie ze zrozumieniem")

W dniach  7 i 8 września 2013 r. odbyły się: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Temat szkolenia brzmiał: "Słuchanie ze zrozumieniem".  W szkoleniu uczestniczyli pracownicy Urzędu Miejskiego w Leśnicy.

Zapraszamy na fotorelację:

7 i 8 września 2013 r. - Pałac Nieznanice

 

 

Kalendarz wydarzeń
Dziś jest
21
października
Imieniny
Celiny, Hilarego, Janusza
Szukaj na stronie
Statystyki odwiedzin
Wizyt ogółem: 430901
W tym miesiącu: 4232
Wizyt dzisiaj: 91