Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO (temat: "Zarządzanie zasobami ludzkimi")

W dniach  5 i 6 października 2013 r. odbyły się: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Temat szkolenia brzmiał: "Zarządzanie zasobami ludzkimi".  W szkoleniu uczestniczyli pracownicy Urzędu Miejskiego w Leśnicy.

Zapraszamy na fotorelację:

5 i 6 października 2013 r. - Dwór Elizy - Długopole Zdrój

 

 

Kalendarz wydarzeń
Dziś jest
25
sierpnia
Imieniny
Belii, Ludwika, Luizy
Szukaj na stronie
Statystyki odwiedzin
Wizyt ogółem: 417942
W tym miesiącu: 8427
Wizyt dzisiaj: 79